Sängen bara skriker efter mig

Min kväll igår tillbringades hemma då i min underbara säng
med film och halv öpnna ögonen, vill 23:00 bestämde jag mig för
att lyfta luren och se om någon ville hänga med på en fika nere på
maddes, turen som jag hade så satt redan Malin där nere med några
andra brudar så på med lite kläder och så satt man plötligt på cyklen.
Bestämde mig för att beställa ngt gott som jag kunde njuta av så det blev
en chai Latte som snabbt slank ner i min mage, mumsigt!

Dagen idag var lite annorlunda, varit i ful rulle hela dagen..
Imorse ringde de och behövde hjälp i ishallen , de sökte tränare så
det blec jobb imorse ivid 1 - 2 . Åka och hämtade upp Ajsa som sedan skulle
hänga med tillCenter syd tillsammans med mig, Linda & Malin.
Blev väll att man köpte sig lite smågrejer och ett par mysiga stövlar, perfekta
till detta skit vädret vi har fått nu..
Kvällen bestod av Maddes tillsammans med Systern Caroline och Matilda :)

Nu sitter jag här med vovven i knäet sovande , sminket är av och håret
i en slapp flätta och självklart är mystofflorna på fötterna & jag hör att sängen
bara skriker efter mig!

08:00 imorbitti ska jag träffa mina söt skridskoprinsessor och jag har lovat de
att jag ska lära de ett nytt trick, vi får se vad det blir ;)
Spavajte Ljepo! :) <3

// Jelly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0