sista station Madde´s

Ojdå.. känns som det var år & dar sen jag satt här på datan.
Just nu består mina dagar utav skolan, plugg, jobba & sova.
Känns lite surt men hellre det just nu så jag klarar av skolan.
Det finns ju alltid det som heter helg! vilket det är just nu.

Idag var jag en sväng och jobbade med trädgården. hehe den såg
inte så grann ut eftersom jag inte har varit där på ett tag men det är ju
faktiskt på grund av detta vädret, man vet ju aldrig hur det kommer att vara.
Ena dagen är det sol oh andra dagen kan det ösa ner.
Men ja sen stoppade jag ner näsan i boken och pluggade kemi, historia
några timmar.. BEHÖVS! Kvällen avslutades med Madde´s tillsammans med
Carolin och grabbarna.

Fick även mitt hår färgat idag! :) tummen upp för det!

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng som väntar på mig.
Imorgon är det jobb 08.00 som väntar..


  

God natt! // jelly! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0