skola imorgon..

Haha caro min lilla vän! På cyklen och hem i mörkret eftersom strömen har
gått på Vasagatan , Föreningsgatan, säkert på fler ställen också på grund av detta
underbara vädret! Jag kan säga att jag tycker om kyla men inte regn! Tycker
detta vädret kan gp tillbaak ditt var det kom ifrån.

Idag blev det att gå ner en sväng till Expresco House tillsammans med Carolin där
man även träffade Ludvig. Väldigt mysigt. Hem en sväng til familjen Bergström där
man verkligen sjöng ut till alla Mama Mia låtarna samtisigt som man kollade på filmen
 & Ludvig bara satt i sängen med stora ögon och kollade på oss.

Idag satt även jag och webbade med min Underbara Jelena som satt på andra sidan
skärmen i Serbien! Vi är snart tillsammans igen! Det är inte lång tid kvar!

Nu ska jag hoppa ner i sängen men innan det ska jag förbereda med kläder inför morgondagen!

// jelly! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0