Typiskt!

Jenny som var peppad för en tur til ishallen att jag till och med satte
mig på cyklen och cyklade i värsta stormen. När jag kommer ditt ja då har vår träning
redan börjat och vi skulle sluta inom en halv timme, så jag strunatde i det.
Så på cyklen igen och hem, fast på hem vägen hade jag ju medvind som tur det.

Nu på kvällen så har jag pluggat inför provet imorgon i tyska och sedan gick jag en sväng ner
till Malin som satt och mumsade i sig sina klubbor.
Nu ska jag upp och packa min väska inför morgondagen och sedan hoppa i säng och
läsa min nya tidning Chic som min söta bror köpte till mig,

// jelly! <3


     
      Skolavslutningen i 8:an - All the girls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0