20:53

If I can see it, then i can do it

nyduschad och fräsh är jag nu! Jag sitter här och tittar ut genom
fönstret och på ngt sätt så känns det som om det fortfarande är sommar
visa delar av dagen men sen rätt som det är så skricker det bara HÖST
om vädret..

Det jag tycker om med hösten är alla de stora halsdukarna somm kryper
fram ur garderoben och när man bytar ut alla små ballerinastrumpor
till raggsockar! ye!

Jag blev just klar efter tre timmars plugg och det känns underbart
just nu, sedan imon ör det skolan som gäller igen..som vanligt i guess..
Men jag har ju faktiskt en ganska härlig klass så det är lugnt :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på Sex and The City filmen ;)

// jelly ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0