fredag imon!

Just nu är jag fruktansvärt trött och handduken på huvudet..
Idag hade jag en väligt mysig eftermiddag tillsammans med Caro
då vi satt och fikade tillsammans nere på Expresso House där vi båda
satt och mumsa i oss en kaka, jag tog då en kladdkaka liknande kaka och
Bi tog som vanligt oh pregade i sig en "negerbulle" som pricken över i:et
tog jagmig en islatte! mums!

Sedan begav vi oss till My´Place där böckerna hoppade fram.. i fick faktiskt
ganska mycket gjort och jag är klar med all läxa denna veckan! Skönt!
Imorgon är det fredag, vi får väll se vad helgen har att erbjuda.

Nu ska jag ta på mig raggsockarna och kolla på Idol!

//jelly ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0