hmm?

Tjaba tjena hallo!

Imorse innan jag stack till skolan så ja slog jag på tv:n och
satt och kollade på LattjoLajban.. Asså det är så hemskt dåligt nu!
Innan var programen roliga! Nu handlar det typ bara om att slåss och
robotar och vapen? HALLO?! Vi vill ha tillbaka alla de roliga och
kärleksfulla programmen!

I skolan var det väll ganska chill.. idag var det Nk, tyska och svenska som
stod på schemat.. slutade vid 3 tiden och kände att jag inte alls var sugen
på att stressa så jag gick till ishallen direkt efter skolan.. har pluggat lite snabbis
nu och förbered mig med skridskona nu innan jag ska på isen och träna någon timme
eller så. Måste ju hålla igång på något sätt.

Så nu har jag slängt i mig två piroger och ett äpple och känner mig fit for fighting!
Ikväll blir det att leka en liten stund tsm med Bi , hade tänkt bjuda henne på min underbara
efterrätt om det finns tid för det..

// Jelly ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0