Hösten är här!

Wow, 4 september och det går så fruktansvärt snabbt!
Fast skolan står ju stilla kan jag ju bara påpeka.. har gått på skolan
nu i 2 veckor och det känns som en evighet!
Men kan absolut inte klaga på skolan, chillig är den!

Idag var det en hel Malin dag! Dagen började med att Malin kom och
efter många OM tog vi bussen till skolan..
Efter skolan kom Malin hem till mig och vi hade en underbar prat stund
om allt möjligt och det tog aldrig slut! hah underbart!
Ochs om plus i kanten köpte jag oss en stor godis påse .. alltid lika gott!

Nu har jag kommit hem och tagit av mig sminket och allt det dära..
Så nu ska jag strax hoppa ner i min varma säng och lyssna på ljudet av
blåsten utanför fönstret när jag samtisigt ska kolla på PS I love you ..

// Jelly ! <3
 


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0