Regn regn regn

O jag tänkte på det, skolan.. tänk att man ska gå med en klass
i tre år till? Fy det låter inte kul.. men jag kan absolut inte klaga
på min klass, asså klart det finns ju personer som man inte klarar
av bara , men det är väll det som ingår?

Efter skolan idag var det en sväng ner till stan, skulle igentligen
köpa tabletterna till håret men ångrade mig så jag köpte en almenacka
så jag har lite koll på skolan, sen köpte jag en nytt läppglans och sedan
fikade vi på madde´s jag och Annna tillsammans. Väldigt mysigt och
mycket skratt blev det också!

Idag känner jag att jag måste plugga som en häst faktiskt.. tyska imorgon!
Häng mig !

/jelly! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0