springa = tummen upp!

Oh vad trött jag är! Malin gick precis hem och förlåt
hjärtat för jag somnade i sängen :P haha!
Nu mot kvällen var vi ute och sprang en runda , ganska
skönt faktiskt men samtidigt jobbigt!
Men nu ska detta bli en vana!

Imorgon är det skolan som gäller och det är den långa dagen
men den går ganska snabbt ändå..
Imorgon hoppas jag på att det är halv krassligt väder så man kan
gömma sig i en stor hudtröja. Nu ska jag gå til köket och ta mig en
stor & saftig nektarin och sedan slänga mig på ett par mjuka och
tjocka strumpor tillsammans med morgonrocken!

// jelly! <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du gör allt så mysigt o enkelt ^^ :D I like it <3

2009-09-13 @ 20:16:00
Postat av: Anonym

tack hjärtat!

2009-09-13 @ 20:19:19
URL: http://jenniferjelena.blogg.se/
Postat av: Paulina

Sjukt fin header snäckan <3

2009-09-13 @ 21:37:18
Postat av: Anonym

tack min skatt!! <3<3

2009-09-14 @ 16:55:05
URL: http://jenniferjelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0