HAHA! LOVE U TO!

Här sitter jag i myströja och ansiktsmask på huvudet..
väldigt skönt och varmt! tummen upp för det!

Idag har Jenny pluggat både historia och Engelska.. glossor imorgon
men glossorna vill inte fastna, men det gör de nog över natten ;)

Imorgon ska jag ner till stan tilsammans med Bii och Emil där vi ska fika
och skratta som alltid med mina två sötbollar!
Ikväll klockan 21.00 drar Idol igång och familjen Bejic kommer som vanligt
sitta fastklistrade  framför tv:n! 

          
           Jelly right now!


          

          haha Jag vet att Carolin kommer att ringa och skälla ut mig
          så fort hon ser denna bilden.. men jag var bara tvungen att
          ladda upp denna super snygga och gamla bilden på dig hjärtat!  


// jelly ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0