bitch in the morning, angel on the day

Amen hej ondöig skola ida.. började 11.40 och
slutade efter tyska lektionen så var hemma igen vid
halv två typ, så då var det chill typ..
The day today har annars varit ett helvete.. detta skit
provet i idrott och fysik är på fredag och ja det känns
ändå bra men ska fan fira att det är över på fredag!
Ska köpa mig en riktig Ben&Jerrys och krypa ner
hos Caro och tvinga henna laga en super god kladkaka
till mig ! DET `ÄR DIN TUR NU LILLA VÄN ;)

Imorgon är det fan fredag, brukar va ganska kul i skolan
och där är mina söta vänner som alltid livar upp mina
sjukt sura morgonar-
Men bitch on the borning angel on the day


     

Oh sweetheart, but your bottle down..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0