Im a Barbie girl, in my Barbie world

Jah hej denna vinter kalla dag.. snön har fallit
på nytt och jag palalr nt med detta vädret mer!
Jag vill just nu bara att våren ska komma fram
då man kan plocka fram alla tygskorna och de
tunna jackorna och sedan när de blir ännu mer
vårigare så att man kan plocka fram solglasögonen
och sitta ute på uteserveringen!
Men tittar man ut genom fönstret just nu så känns
det som om det är en evighet dit..

Just nu sitter jag dock och webbar tillsammans
med Emilia my love och lyssnar på Aqua - Barbie girl
En låt som varit med en genom tiderna..

Nu ska jag packa min väska inför morgon dagen! sen
kolla på Paradise Hotel sen sova!
Puss bitches! // Jelly! ♥

Kommentarer
Postat av: annika

Här är solglasögonen framplockade... solen skiner . fast här ligger snö med :) Hoppas allt är bra och att det går bra för dig på isen :) Kram

2010-02-04 @ 12:02:12
URL: http://rubinskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej gud vad skönt! jag plockade också fram de lite kort imorse! det var dock lite sol! :D

2010-02-04 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0