JOGGA ELLER EJ?

Ja GOD MORGON; eller nej inte riktigt.. vaknade av min rignsignal
som ringde och jag trodde jag skulle slänga mobilen i vägen!
Men när jag svarade så hörde jag min underbara söta röst om tillhör
underbara Katarina. Men just då ville jag bara klicka henne och slänga
iväg mobilen.. men videces ti Kaca! <3

Just nu ligger jag i sängen och kollar lite kläder som jag då vill ha.
Plus jag måste verkligen köpa den rosa jackan, asså kärlek vid första
ögonkastet! Så ja..den ska snart in i min garderob!

Jag ligger här och funderar på om jag ska ta på mig ett par träningskläder
och gå ut och springa en runda faktiskt :) det är ganska lockande väder
för det nu, :) FAST SAMTIDIGT ORKAR JAG INTE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0