lyckad!

Söndag idag då ja.. helgen har bara flygit förbi som
alltid men tkt bane mig att denna helgen blev super!
Igår var man i svalöv hemma hos Ajsa tillsammans
med brudarna från klassen, och vi kom faktiskt fram
till igår att man nt riktigt kan kalla svalöv för en by för
de har ju ändå lite grejer, typ ica, netto, 50 pizzerior
och hårsalong, optiken, systembolaget bland annat .
HAHA! det var ganska mysigt där men att bo i svalöv
vardagligen? ALDRIG! Jag stannar i Landksrona.

Nu ska jag strax ut på motion, ska bara orka resa på
mig och väcka mamma som tar sig en "efter maten sömn"
Men det ska faktiskt bli skönt att komma ut få lite frisk
luft och sen efter det ska det bli dusch och en skön
och varm ansiktsmask!

Och nu sitter jag och pratar med Min söta Pajic
 som är såå sööööt!!

// jelly! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0