SCHOOL!

Som sagt sitter just nu i skolan.. snön faller ff utanför fönstret men nu
är det ju som tur det mindre än igår och det kan gärna få sluta helt nu!
Idag efter skolan ska jag till ishallen där jag ska jobba mellan 3 - 4
för de behövde hjälp på isen till grupp blå+KS. Så ja dit ska jag sen ,
sen ikväll ska jag bara ligga hemma och plugga till tyska provet som är
imorgon. På tal om det! :D hade matte prov idag och fy fan! Sjukt bra
det känns! WOHO! Vill ha tillbaka resultatet redan nu så jag kan se vad
jag fick!

Mergim sitter dock och stör sig här brevid mig nu och jenny tkr han är
väldigt jobbig just nu!

På fredag kommer dock Lotta! :D och vi får se hur länge she is staying.
Länge i hope! NU SKA JENNY BEGE SIG TILL ISHALLEN!

SEE Y LATER BITCHES! //jelly! ♥

Kommentarer
Postat av: charlotte

Jag hoppas att jag inte får jobbet så jag stannar länge!! <3

2010-02-16 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0