Va skönt!

SKOLA - skit kul! ˜  HEM - CHILL ˜  PLUGG

Asså jag har kommit på att jag städar mitt rum VARJE kväll
haha fråga jelena.. men jag har faktiskt kommit på varför!
För på morgonen så stressar jag alltid så mycket och df blir
det alltid kaos på mitt rum, liksom plattången hänger här och
där, kläderna hit och ditt, sminket överallt.. ja sånt normalt.
Men nu känner jag mega nöjd över att jag har lyckats plocka
undan här, så imon när jag vaknar så är det städat! YE! (Y)



      


      


Kommentarer
Postat av: emilia

vi borde gjort så här före o efterbild i serbien xD Hahah

2010-02-16 @ 18:59:19
Postat av: jelly

haha galen elleR? folk hade trott vi va äckliga :P

2010-02-26 @ 00:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0