dag 1 efter operationen

Min hals! Dagen efter är väll som den är.. min hals är inte den
bästa. Det gör ont! Men det hade säkert kunnat a bättre. Det gör
dock ont när jag pratar. vilket innebär att jag sitter mest tyst.
Inte vanligt i detta huset där jag brukar babla på för det mesta.

Just nu sitter jag i soffan med min lilla rosa vän och tittar ut genom
fönstret och känner hur solen reflekteras i ett fönster och rakt på mig.
Kan fan inte klaga för bara att det är sol ute är ett tecken på att det
börjar bli vår. Så det är något positivt.

Nu ska jag sitta här och degga lite till innan klockan blir elva då jag
måste plugga lite, annars missar jag alldeles för mycket i skolan..

Naw sitter även och smsar med min underbara Emilia som just nu
sitter bakom skolbänken och som smsar med mig. Haha det är inte
mycket roligare att sitta hemma!! <33

// jelly! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0