fredag..

jaha då var det fredag igen och nu har man varit hemma
en vecka från serbien.. och det har gått sjukt snabbt...
vilket är bra! och ja nu ser vi ju fram emot Stockholm
och sen är det Serbien man ser fram emot igen..

Hela våran år Emilia går ju fan ut på att längta.. haha
bara att gilla läget!

Idag har jag bara legat ner för det har varit den västa dagen
sen operationen.. bara ett fåtal ord ha rjag fått ur min mun
idag, jag kan verkligen inte prata och knappt äta..
Lite historia har jag också pluggat så lite bra har jag gjort
faktiskt.

Nu sitter jag o pratar med Emilia på datan fast hon ska snart
ringa mig och berätta det nya skvallret hon har att komma
med! allti lika spännande!
Sen ska jag kolla på film tillsammans med mamma!!
Go natt !



// jelly! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, men hur vore livet om man inte hade något att längta till? <3

2010-01-17 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0