Gammelmormrar alltså..

Som ni ser har jenny äntligen hört av sig så man vet att hon lever :D haha.
Imorgon ska jag åka till blekinge, matildas mormor och morfar bor där och vi tänkte att eftersom vi inte har något att göra här och där är lite andra affärer nu på rean och så tänkte vi åka dit några dagar.
Annars har jag inte gjort så mycket.. Var i malmö igår hos min gammelmormor,  hon är lite senil och minns inte alltid vad jag heter. Såhär kan de låta:

Gammelmormor: Vill du ha apelsinjos Jane?  (mammas kusin)
Jag: JAG HETER CAROLIN! (ja, man får skrika)
Gammelmormor: Jaha ville du också ha kaffe?

ja..  Men nu ska jag kolla på en film till, har kollat på massa hajfilmer idag så nu blir det en komedi. Godnatt!

/ Caro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0