God morgon!

Oh jag älskar att vara ledig från skolan, det är så sjukt
skönt man kan sova hur länge man vill, man chillar sätter
upp skolarbetet hur man vill under dagen..jag gör fano med
med plugg här hemma än när jag går i skolan.. för när man
kommer hem från skolan så är man så sjukt trött..
NEJ TUMMEN UPP PÅ DETTA!
Men klart saknar man folket i skolan..

Ja nu har jag iaf precis vaknat och ätit lite frukost och sitter
och myser i min morgon rock och pratar med min tränare
på msn.. Rubinskan har ju åkt tillbaka till Slovenien nu men
hon kommer snart hem igen!

Min dag idag är väll ganska simpel eftersom det är sista dagen
då jag nt får gå ut.. så det blir väll som alla andra dagar,
att jag kommer plugga snart så det är klart sen får vi se vad
jag gör ! :)

      

HAHA en nyvaken Jelly, osminkad och så men ja! haha!

// jelly! ♥
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Söta jennifer ! :) Stolt över dig.. att du blivit huvudet i skridskoskolan. du vet att du alltid kan höra av dig till mig om du undrar något :)

2010-01-22 @ 14:44:23
URL: http://rubinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0