hej!

Kom alldeles typ nyss hem till kusinen.. inte sett henne pa ett
javla bra tag.. Laste bloggen och ser att caro anda har varit
~ganska~ uppdatterad.. haha! jaja . som ni ser sa har de
 inte alla bokstaverna som det svenska tangentbordet har
men man forsoker ju anda skriva..

Nyar blev javligt lyckat och jag angrar inte det minsta att jag
akte hit..Anda nackdelen ar att har ar sa javla kallt!
planet lyfter iaf 08.05 pa torsdag vilket innebar att jag
behover nt sova pa hela natten da.. som jag gjorde denna
 natten.. jag lovade mig sjalvatt aldrig mer gora det for ogonen 
vill ju bara stanga sig! Men det blir pa torsdag med.

Idag aker min underbara Jelena ifran mig.. Fan! jag vill
verkligen nt att hon ska aka men jag ska forsoka att nt
grata, haha for vissa ar ju lite blodigare an andra nar det
galller att saga hej da..

Du ar allt jag nansin onskat du ar allt jag nansin dromt,
du ar den som far mig minnas alla drommar jag har
glomt o du ar den som far mig hoppas du ar den som
far mig le, all min karlek far du bara hela livet vill jag ge.

Kommentarer
Postat av: Paulina

JAG SAKNAR DIG J! <3

2010-01-06 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0