just take my hand and lets fly away

Grattis på födelsedagen pappa! Idag blir min söta pappa
41 år gammal och ja, det är väll nu de säger att man börjar
leva? Barnen är gamla och nu börjar deras andra liv..
Eller ja mamma & pappa har ju inte riktigt sagt så men många
säger det på det viset..

Just nu ligger jag här mega trött och försöker plugga men det
går litye trögt.. jag är klar med matten men måste läsa på lite
till idrotten med känner jag, fast det är inget bråttom igentligen
det är bara jag som har kommit på att om jag läser lite hela
tiden så blir det inte så mycket i häftet två dagar innan provet.

Men ja vi får väll se när jag börjar med det. Snart kommer
 Krille hem med Jessica då vi ska äta tårta och fira pappa!

            
Oh jag kan ligga i timmar och bara kolla upp
 i taket och längta efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0