negerbullar

sista lördagen på detta lovet då ja.. jag kan nt säga att jag
har så stor panik över att lovet ska börja eftersom jag bara
ska gå i skolan 2 dagar och sedan vara hemma tio dagar..
men jag kommer ju få hem arbete jag ska göra under agarna.

Imorse så stack jag en runda hem till Marko tillsammans med
Paulina där jag skratta oerhört mycket vilket var till väldigt
stor hjälp från allt mitt deppande efter semstern..
Och Idag kom caro också hem vilket innebar att jag självklart
tillbringade min kväll med henne..plannerna va att vi bara
skulle va hemma hos mig och ha det skönt och snacka en
massa och göra negerbullar! 

  

  
HAHA ser det inte gott ut?

// jelly! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0