operation...?

nu är nagellacket av, halsbandet ska också av snart
och piercingen där uppe tar jag av precis innan jag
åker imorgon bitti..herre jag är jätte nervös inför
operationen men jag kommer ha mamma hos mig.

Ingen skola för min del på tio dagar men har fått med
mig över mycket läxa hem så det är ju inte hel chill ändå..

Va på makedonkan tillsammans med Carolin idag sen stack
vi en runda hem till mig och ja, där tog det slut.
Sen pluggade jag lite och sen ja , hamnade jag framför tv:n
och kollade på Paradise Hotel. Börjar man kolla på det
så blir man beroende, thats life

Nu ska jag säga god natt till min lilla prins som ligger där
nere i hallen och sedan lägga mig och kolla på tv tills jag
somnar.

//jelly! ♥


Kommentarer
Postat av: Pau

Hur gick det? <3

2010-01-13 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0