pigelin - pigelin - pigelin

min dag idag har bara gått ut på att sitta vid datan, kolla
på tv .. prata med Eilia i telefon, smsa med folk och sen
så var jag faktiskt en sväng ute på ishallen tillsammans med
mamma. Det är inte det bästa för mig att värsta vara ute och
gå för jag känner mig mega yr hela tiden men annars är det
bra. Min mat idag var pigelin och pigelin och pigelin.. ja
undegöär 7 pigelin glassar.. och pigelin..

men nu ska jag strax stänga av denna pinglan och sedan käka upp
en till pigelin tror jag sedan lägga mig på soffan och somna :D

// jelly! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Pigelin <3

2010-01-15 @ 12:04:01
Postat av: Emilia

Pigelin <3

2010-01-15 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0