POLA DVA

Såja.. nu har jag äntligen lagt mig bekvämt och taket runt
 om mig.Asså gud vad skönt jag ligger i en varm säng med
massor med kuddar och naturligtvis mina gosiga nallar
och de över varma raggarsockorna på fötterna.
 Kan det bli bättre?

I vilket fall som helst dessa sista nätterna har det väll
 inte blivit så myckdet sovande.. man har väll somnat 6
 och vaknat 8 och sedan somnat om igen till
ungefärä 2- 3. Eller ja man va nere vid stan och
träffa de andra tidigast tre.

Det värsta i detta fallet var att jag hade
ingen värme i min lägenhet så vi frös ihjäl den första
natten när Jelena sov hos mig, men sen de andra två
 kom jag & Emilia på att vi kundesova med fönen! Så vi
 la fönen så den blåste ner under och täcket &naturligtvis
 blev det varmt, mysiga nätter har vi haft under dessa tio
oförglömmliga tio dagarna.

Igår kväll sista natten spenderade jag sj'älvklart ute på
 stan med de jag tycker om mest och jag tycker absolut
 att pengarna var värda resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0