ENGREDOVISNINGEN (Y)

sitter absolut här igen och snackar med Emilia i telefon
då hon är påväg till bion i stockholm där hon ska möta upp sina vänner..
Och den lilla turbollen har ju sportlov nu, vilket jag tyvärr inte har längre.
Måste säga att det va riktigt jobbigt att gå upp ur sängen idag! Satte först
klockan på 06.00 så jag inte skulle behöva stressa, men nej då somnade
jag såklart om och vaknade istället vid 7! Så klart blev det stress imorse
med men det är ju inte så ovanligt när man heter Jennifer Jelena Bejic.

I skolan idag så var det dags för att redovisa Engelskan om The Beatles.
And i have to tell you thate we did it very good!! (jag & Mergim). Så imorgon
är det resten av grupperna som inte hann idag. Så då kan man bara sitta där
lugnt och chilla och kolla på alla andra (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0