om du vet vad du vill, vf tvivla då?

Kom aldeles nyss hem från ishallen där jag jobbade tillsammans med
Fredrik, en tränare från SKK men han behövde lite hjälp under timmen
för det är två grupper på samtidigt så frågade de mig om jag ville ställa upp.
Så det var det, så nu är jag här hemma och har precis fixat till köket och
satt på kokande ägg så när mamma o brodern kommer hem så ska vi
käka sen ska jag ner till stan en sväng och fixa några grejer.
Bland annat köpa min efterlängtade blommiga väska och lämna tillbaka
min kläning.. (det vill säga om väskan finns kvar)

Imorgon är det prov i Historia även.. och det är 21 dagar kvar tills jag åker
till Stockholm!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0